Waar kan ik terecht met vragen?
Stuur je vraag naar service@musiccircle.nl en we gaan het voor je uitzoeken.
Wat als ik een klacht wil indienen?
Uh-oh, er is dus iets verkeerd gegaan. Allereerst onze excuses want we streven ernaar om de best mogelijke service te geven. Maar soms gaat het ook bij ons weleens mis en helaas heb je dat dus ervaren. We vinden dat ontzettend vervelend en willen dit graag voor je oplossen.
Stuur je klacht naar service@musiccircle.nl en we gaan er meteen mee aan de slag.
Hebben we je niet naar tevredenheid kunnen helpen?
Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.